One Month Sugar Detox. Місяць Детоксу від Цукру.



Today, I've started my one month Sugar Detox. What is the reason? Why am I doing it?

First of all, I am not a fan of detox diets. I am positive that human body is doing a great job when it comes to cleaning itself and getting rid of toxins. My personal thought that many detox diets have a bigger chance to harm your body than do any good. Mainly, because they are created only for a short period of time, and often create protein and healthy fat deficiency. Sugar detox, on the other hand, is made to break the addiction not just to lose weight. Sugar addiction is real, and some of us have it, without even knowing. Unfortunately, sugar is hidden in many products we use on a daily basis. Ketchup, mustard, dressings, cereals, protein and energy bars, drinks and so many more. To make picture worse, sugar, as food ingredient, has other names that often mute our alertness.



During the last year, I've been working on increasing my body fat percentage. It was too low, comparing to an average healthy body fat percentage for a woman my age. Sadly, with time, my healthy snacks such as fresh and dried fruits were replaced by halva, chocolate and other processed foods. Definitely, not a thing to be proud of for a fitness nutritionist.

So, I've started sugar detox in order to break my addiction from unhealthy snacks. Today, is my first day. The first three days of sugar detox are very strict. You are allowed to eat only protein, vegetables and healthy fats. Some veggies, as beets, carrots and zucchini are not allowed because of the starchy carbohydrates they contain. So, cold turkey for three days.

So far, I've been OK. The only craving I had was right after my supper. My reaction to it was a glass of water, and it helped :)

I've done my running training today without a problem. Maybe, a bit shorter than usual one. I also had a nice hiking time with my husband this morning. So, I've been active and energized.

For the breakfast I had two large fried eggs with broccoli and tomatoes. Topped with sesame seeds.
For lunch I had 100 g cheese with pumpkin seeds and 1 tablespoon pumpkin oil.

As my snacks I had raw veggies, tomatoes, radishes, and bell peppers combined with flax seed oil.
For dinner I had three little home-made beef meatballs with steamed broccoli and fresh tomato.

I feel like I might have a light night snack later on. So far so good.

P.S. Dairy actually shouldn't be present during the first three days. So, my bad because I wanted to save my cheese. No excuses the next two days.

Місяць Детоксу від Цукру


Сьогодні я почала свій один місяць Sugar Detoх. В чому причина? Чому я це роблю?

Перш за все, я не прихильниця детокс дієт. Я впевнена, що людське тіло робить прекрасну роботу, коли справа доходить до очищення ораганізму і позбавлення від токсинів. Моя особиста думка, що багато Детокс дієт мають більше шансів заподіяти шкоди вашому тілу, ніж робити щось добре. Головним чином, тому що вони проводяться тільки протягом короткого періоду часу, і часто створюють дефіцит білків та здорових жирів. Цукор детокс проводиться не просто, щоб схуднути, а щоб позбутися залежності. Залежність від цукру є реальним явищем, і деякі з нас мають цю залежність, навіть не знаючи. На жаль, цукор прихований в багатьох продуктах, які ми використовуємо на щоденній основі. Кетчуп, гірчиця, дресінги (соуси), сніданки, білкові і енергетичні батончики, напої та решта. Для того, щоб зробити ситуацію ще гіршою, цукор, як харчовий інгредієнт, має інші назви, які часто приглушають нашу настороженість.

Протягом останнього року, я працювала на збільшення мого відсотка жиру в організмі. Він був занадто малим, в порівнянні із середнім відсотком здорового жиру тіла для жінки мого віку. На жаль, з часом, мої здорові перекуси, такі як свіжі та сушені фрукти були замінені халвою, шоколадом та іншими продуктами переробки. Безумовно, не річ, щоб пишатися фітнес-дієтологу.

Отже, я почала цукор детоксикацію, щоб розірвати мою залежність від нездорових перекусів. Сьогодні мій перший день. Перші три дні цукру детоксикації дуже суворі. Вам дозволяється їсти тільки білок, овочі і здорові жири. Деякі овочі, як буряк, морква і кабачки не допускаються через крохмалисті вуглеводи, які вони містять. Так, як кажуть американці cold trukey "холодна індичка" протягом трьох днів.

До сих пір я в порядку. Пристрасне бажання зїсти щось солодке було у мене тільки одразу після моєї вечері. Моя реакція на це була склянка води, і це допомогло :)

Я провела моє бігове тренування сьогодні без проблем. Може, трохи коротше, ніж звичайно. Цього ранку я також нагулялася вдосталь у парку з чоловіком. Таким чином, я була активною та енергійною.

За сніданок я мала два великих смажених яйця з брокколі і помідорами. Зверху- насіння кунжуту.

На обід у мене було 100 г сир з насінням гарбуза і 1 столова ложка гарбузової олії.
На перекуси я мала сирі овочі, помідори, редиску і болгарський перець в поєднанні з лляною олією.

На вечерю у мене було три маленькі саморобні котлети з яловичини з брокколі і свіжим помідором.

Я відчуваю, що могла б мати легку закуску пізніше. Все йде нормально.

P.S.  Молочні продукти насправді не повинні бути присутніми протягом перших трьох днів. Отже, я трохи cxалявила, тому що хотіла зберегти сир, айкий би інакше зіпсувався. Немає виправдань в найближчі два дні.





Comments